21:27 I DEN DÄR GLITTRIGA LILLA SAKEN





Den här finfina klänningen kommer ifrån h&m trend och finns just nu på reahängen. Fynda??! När jag investerade i denna (i somras) var den några hundra kronor dyrare. Meen ändå, den är fin i vintertid, sådär mörkblå och glittrig.


ANNARS vill jag bara säga att jag har haft den bästa dagen på länge. Underbart jobb. Underbara vänner. UNDERBAR tid på gymmet. ÄNNU underbarare att få mess där det stod att jag var med på blogg.se.. MEN allt är inte en dans på rosor mina kära läsare.. under ytan har jag finnar i ansiktet, jag får en mage som viker sig när jag sitter ner och räkningar fortsätter att svämma in genom dörren.

Det gäller att vara glad. Jämt!
(imorgon kör vi en frågestund när jag jobbar? deal?)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0