22:21 VARDAGSGLÄDJE PÅ HÖG NIVÅ

Titta så fina, fick dessa av min bäästa Sofia och det roliga är att:

1. Jag har smala höfter (ehm, njae!)
2. Jag har ett halsband till kors! (ja tack!)
3. Efter att hon ritat mig var hon tvungen att rita min framtida pojkvän också..
4. Han har jordens största smile (JA TACK!)
5. Spretigt långt hår (JA TACK!)
6. Breda axlar och även han ett vackert halsband! (ja tack!)
7. Döskalle mitt på magen.. (Men Fia, vad ska mamma säga???!!!)
8. Då drog hon bort sitt finger och visade vilken tatuering han fått "MAMMA" haha.

Sa jag att hon känner mig förträffligt bra utan och innan, innan och utan? O ja.
(MALIN spara dessa nu!!)

Kommentarer
Postat av: mamma

men helt kanon! Vilken gullig kompis du har Mallis!! =)Hm...du känner mig när det gäller "döskallar"...haha

2009-11-17 @ 22:27:50
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0