22:51 DAY 1 THIS WEEK



Den här randiga klänningen (som var och varannan människa redan införskaffat sig) finns att köpas på h&m trend. Varför man ska köpa den? För att man kan äta hur MYCKET som helst och det syns ändå inte. Tack! Bra designat! Pälsjackan är även den från h&m.

DAGEN HAR VARIT DÅLIG PÅ BLOGGFRONTEN. Detta pga att jag legat i fosterställning med en kudde på magen och tvtittandes på Greek. Sträcktittat. Allt är över. Allt är slut. Min onda mage har även den fått ett slut. Tack Gud för det! Måste besöka Mr Doktor för jag orkar inte ha det såhär mer... Att dra en fika (kaffe+chokladmuffins!!) at coffeehouse med Frankie at 7 PM gjorde min dag. Glad.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hur lyckades du få jobb på hm trots att du är så ung? Kan du ge lite tips till oss som gärna vill börja arbeta i klädbutiker? :)

2009-11-17 @ 15:00:08
URL: http://charlotte3.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0