16:58 LAST NIGHT


Det var överraskningskalas.. och släkten var samlad!

Morbröderna i fokus! Morfar längre bak med sin käre bror! De är så lika varandra!

Edwin, Mathilda, Pappa och bror...

Jag är mitt inne i maten.. mumma!

Mor och lillebror...

.. andra lillebroren...(?)

Jag höll i snacket!!! (: hihi.. (ibland) kan jag kräva uppmärksamhet...

Min bror ska bli modell!

Jag trodde vi skulle vara normala??? HAHA, vad jag garvade till denna bild!

"Men mamma sluuutaaa!!!"

"HAHAHAHA!"

Pappa var kaffesugen...

... brorsan fick hjälpa till! :P IOFS ser det ut som om far har jordens längsta arm/hand...

Världens finaste Suss med min lilla kusin Melissa (: Naaaaw.

Edvin högg in i tårtan!!

... och jag åt som om det inte vore någon morgondag!



Mamsen fick närbild! olala! Snygging där!


Sötnöten!..

JAG TOG FAKTISKT RIKTIGT FINA BILDER IGÅR. Eller jag och jag, ibland tryckte jag på kameran till mina familjemedlemmar i hopp om ett kort eller två och jag fick nästan hota med tusen kronor MEN tillslut så. Btw. Vad skönt det är att vara hemma. Nu ska jag vila upp i några dagar, bara vila.. vila.. vila.. och sådana saker. Kanske städa och göra mamma glad någon dag :P

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0