07:31 PART TWO


Chauffören och bästa bror Oscar.. gasade mer än vad jag gjorde.. nähä?

.. sedan kom vi fram (blev lite bakvänt nu men ni hänger med ändå!) En massa människor firade Farmor. Vilken dag!

Grabbsen i min familj. haha, snyggt mallan att jag knäppt exakt mot solen..

Mamsen och jag.. så roligt att suss ställde sig exakt mellan oss och vi visste ingenting! :P haha, man ser ögonen! Åh vad vi skrattade!

... och här var det fika igen!

Faster och Debbie, haha, i högsta hugg! Gunilla delade ut glas!

SITTER PÅ TÅGET OCH VI INTAR STHLM om några minuter.. därefter går jag till jobbet! Fler bilder kommer minsann :)

Kommentarer
Postat av: Karin

kommer lite bilder snart;)

2009-10-19 @ 10:33:43
URL: http://Karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0