08:45 ALL-DRESSED



Såhär såg jag ut i tisdags.. väldigt mycket ifrån ginatricot...

SITTER PÅ TÅGET och ute arbetar en massa män (de gör rätt för sig :P). Hemma ligger familjen fortfarande kvar och vilar/sover. Oscar sover bland mina kläder (se ovan) edvin, mor och far ligger i v-rummet. VI har perfekta luftmadrasser som fixar sig själva så de finns alltid till hands (trodde jag, skickade ner far till förrådet, jag vågade inte gå pga mörkret, och han kom upp utan. "Nää de finns inte där!!" Jahaja, vart är de då? tänkte lilla jag, jag kan väl inte vara såå dum att de enda grejerna jag har i mitt övre förråd är madrasser? Jo faktiskt. De låg där uppe, helt ensamma på 9kvm. Tre madrasser. ibland undrar man om mitt minne är ett minne blott...)

DET KOMMER BLI EN BRA DAG... huvudsaken är att middagen står klar :P haha, sedan ska jag klippa mina två bröder. Man ger och man tar.

IGÅR:
Oscar - Jag behöver en kudde..
Edvin - Jag har bara en
Pappa - Jag har bara en
Mamma - Jag har också bara en
Oscar - MALIN?
Malin - Jag har.. ehm.. fem!
Oscar - Ja men ge mig en..
Malin - Alltså.. de är ju rosa..
Oscar - Men spela roll
Malin - Jag vet inte vilken jag ska ge
Oscar - Kasta hit en!
Malin - ÅHHHH.. (kastar argt iväg en kudde.. men det var lite kul så jag började skratta sedan, frågan är bara vad som egentligen var roligt?) OCH VARFÖR tar man inte med en kudde? Varför ska min nacka lida? Jag vet exakt hur mina kuddar ska ligga för att jag ska få såå bra sömn som möjligt. Lovar.

Åter till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

fin outfit=)

2009-10-29 @ 17:09:00
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha du verkar ha en rolig familj :D

2009-10-29 @ 22:05:04
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0