09:02 THESE PHOTOS


Jag glömde som sagt sminket i Uppsala så jag lånade mamsens. Hittade ögonskuggor och en mascara. Mycket trevligt.


Jag är inte så van vid att använda skuggor på ögonlocken att det blir kul när det väl händer.. Då trixar man lite till.. Fyrpack från isadora.


De obligatoriska jordgubbsbilderna.. och lite bus.


IGÅR SATT JAG OCH SÅG film på tv:n.. var så trött att jag inte ens märkte att jag hade dansk undertext. Det är TRÖTTHET. Sitter just nu på tåget, pratat med mor om julafton, yey. Jag längtar verkligen till julen, den är fantastiskt underbar. Nu kom det en hund in i vagnen. VAD GÖR DE HÄR? Hundar är kanske inte riktigt mina favoriter.. inte för att döma. Nej.

btw. Maja, jag har köpt den på h&m trend för 150:-. DEN ÄR PERFEKT! Nedsatt från 349:-
btw 2. Oscar och Edvin kommer troligtvis ner till mig på måndag och jag är överlycklig. Mor och Far kommer på onsdag om en vecka. Det blir Underbart.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0