09:03 TRAIN ALLOVER AGAIN

BACKWARDS. Det här med att åka tåg går mig på nerverna. I allafall denna dag. Jag sitter baklänges - det är ungefär det värsta jag vet. Första platsen har dock myror och andra platsen blöta pappershanddukar men SEDAN kommer baklängesåkande i tåg. Typ. Jaja, jag har en trevlig kvinna framför mig som jag tittar på då och då, ute är det gråmulet och jag ber en bön över att det ska vara uppehåll ikväll.. Orkar inte flyga i snöstorm, regnstorm eller helt enkelt storm. Ringde mor, kollade vädret - regn och blåst. JA MEN VAD TREVLIGT. Nu spelar det dock ingen roll, för jag längtar efter mamma, pappa, oscar och lille edvin. MYCKET! Edvin ska få min förra iphone, den är dock trasig MEN då har vi alla barn varsinn. Coolt. Jag har såklart den bästa, 3gsen, ville bara poängtera det. Mycket text lite bild.. så kan det gå ibland.


Kommentarer
Postat av: farmor

Välkommen på fest! Kram från farmor!

2009-10-16 @ 11:06:53
Postat av: farmor

Välkommen på fest! Kram från farmor!

2009-10-16 @ 11:08:33
Postat av: Elin

Missade du H&M Divided Exclusive super snygga skor?! Jag har lagt ut helt oanvända 38:or på tradera... Passa på!

http://www.tradera.com/Slutsalda-ombloggade-H-M-skorna-auktion_100580410

2009-10-16 @ 17:08:57
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0