10:12 BEST BUY


Leggings 199:- h&m trend.  Kanske de bästa och skönaste leggingsen på marknaden. Nu har jag både ett par svarta och ett par i denna "Nude"färg. Underbart! Dessa matchas snyggast till svart eller vitt.. tror jag :P


SITTER PÅ TÅGET MED KATTIS, hon läser metro och jag läser bloggar.. hinner inte göra det på dagarna när familjen tar upp min tid. OCH det är roligare!!

HELA FAMILJEN har varit så pigga denna morgon att ord inte kan beskriva. Mys. Mamma slog på srp4 klockan halv nio bara för att det var "ring så spelar vi".. "Malin, brukar du lyssna på det här?!?" och plötsligt inser man åldersskillnaden. Sedan drog vi upp att när mina föräldrar var 21, i min ålder, kläckte morsan ut mig. Helt otroligt. "Pappa, vad tänkte ni med?!" "Ja, jag vet inte jag heller.. hade man vetat det här..."

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en toppen lördag! :)

2009-10-31 @ 11:38:15
URL: http://dellas.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0