10:13 THIS MORNING


GODMORGON TISDAG. Jag är inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Ikväll ska jag minsann lägga mig INNAN tolv. Bra Malin. Det tror vi alla på. Har börjat morgonen med frukost och Sunes Jul, vad jag skrattar. Inte minst för att Håkan är underbar, hans pappa likaså. Rudolf. Vad det klingar vackert i öronen. Vet ni vad det bästa är? Att hela familjen Andersson är en kopia av vår. Precis likadant. Längtar till i Jul när vi i familjen ska imitera alla scener - det är en tradition. Jag och mina bröder kan ALLA repliker sagolikt bra.

På tal om bröder och familj, nästa fredag åker jag hem till dem. Åh så trevligt. LÄNGTAR! Övik Övik Älskade Övik.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0