10:21 ALL IN BLACK


Bootsen kommer ifrån wedins.. äkta i läder..

Black and.. black. Alltid svart. Jag är inte såå fruktansvärt färgglad.. idag har jag på mig, eh. svart MEN jag bryter av med en ljusgrå sak (bilder sedan)... detta var i.. lördags? Ja. Allt från ginatricot, känns jobbigt men sant.


ATT DET ÄR LOV råder ingen tvekan om. Tvärtom. Dessa underbara varelser sitter på tåget och pratar på som aldrig förr.. Åh så härligt. Jag som är såå pigg. Jao. Saknar min familj MEN de kommer imorgon! HURRA! Såhär ser planen ut..

Tisdag (idag!) - Jobb (stryka kläder när jag kommer hem PLUS laga mat, en sådan rätt jag aldrig gjort förut..)
Onsdag - Ledig, familjen kommer på kvällen, YOUTH börjar!!!!
Torsdag - Jobb (Johanna kommer!!!)
Fredag - Jobb
Lördag - Jobb SISTA dagen
Söndag - YOUTH slutar!!! Är med familjen, de åker hem MEN jag hänger på..
Måndag Till Fredag - Är jag i övik! (iaf som det ser ut nu)
Lördag - Jobb (i uppsala)
Söndag - Jobb (i uppsala)

Kommentarer
Postat av: Johanna

häftiga axlar!

2009-10-28 @ 08:32:38
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Karin

så fin klänning!!!

2009-10-28 @ 09:33:11
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0