11:59 LUNCHBREAK WITH A MOVIE

Är det bara jag eller har Cameron Diaz den snyggaste frillan som någonsin skådats?

GODDAGENS. Är fruktansvärt trött i kroppen, sov ut till halv tio (igeeen? imorgon blir det andra bullar!) och tog sedan en promenad till ica för att införskaffa god frukost. Det blev det också. Frukost till filmen the holiday och en massa tårar blev en bra start på dagen. Jag har insett ett och annat på gamla dar. Ungefär såhär: Jag kan inte leva i det förflutna, än om jag så vill, jag kan inte längta och sakna varje dag, än om jag så vill, jag kan verkligen inte haka upp mig och älta, än om jag så vill. Människor. Jag är nu fri.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0