14:15 WHO NEEDS A MAN?!?

ALLTING GÅR.
Det fick jag reda på idag, eller jag brukar handla med den teorin MEN idag var det nästintill omöjligt. Jag skulle frakta TRE matpåsar fyllda av grejs köpt i mataffären (nähä!?). Det gick. Tydligen. Jag är hemma. Bland alla höstlöv blåste jag fram med vinden (eh not, kånkade på de där påsarna i en oändlighet och jag var tydligen bilisternas fokus!) men hemma det är jag!

Köpte de där leggingsen idag. Yummie! La undan de i sthlm MEN eftersom man bara får lägga undan en dag vågade jag inte chansa. De fanns ju här med! KALAS! har även fått rapport om att familjen är på G.!


Kommentarer
Postat av: Karin

skönt att NÅN håller med mig:)



jag tycker att julen och smakerna däromkring ska vara speciella och det blir de ju inte om man kalasar på dem redan nu:)



hoppas du har en fin onsdag!!

2009-10-28 @ 14:33:55
URL: http://karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0