16:51 PART TWO


Jeansen är sorterade i ljushetsskala.. Det gillas.. Man börjar med det ljusa och sedan mot det mörka (nähää?!). Det här är de jag använder.. de andra ligger vikta på hyllor ELLER nerpaketerade i kartonger på lagret.. eh, menar förrådet.

Några klänningar får hänga.. sedan kommer skjortor/kavajer och några jackor - ska hämta mina pälsjackor nu. Fruktansvärt kallt ute..

Halsband som hänger och dinglar.. så härligt att ha en sådan ordning och reda. MAN HITTAR SAKER! Yey!

NU måste jag springa iväg.. med tanke på att bilderna tar en sådan tid återkommer jag strax med fler.. vi har ju bara från den ena sidan ännu.

Kommentarer
Postat av: M A L I N

oj jösses så organiserat :P

2009-10-04 @ 17:10:00
URL: http://nilma.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0