19:58 YESTERDAY THE FRIDAY


Shortsdress från H&M divided...

... skjorta från H&M trend...

... pälsjacka från H&M trend.. boots med klack.. gamla som ruiner..

HAR KOMMIT HEM OCH STÄDAT KÖKET (kände att mor och far stått i köket hela dagen så jag ville hjälpa till här hemma :P, delvis kan tänkas för att det var jag som skitade ner :P haha..). Jag, Oscar och Edvin har tagit bilen själva och åkt runt på äventyr. Först shopping (jag en tröja med paljetter och även de efterlängtade skorna! ÄNTLIGEN! Tur att det finns strl kvar här hemma i övik :P) sedan till farmor (hur mycket människor som helst!!) efter det hem till morbror med fästmö och barn.. MYS! Nu är mina bröder på övervåningen och jag sitter och lägger in alla 450 bilder på datorn PLUS tittar på Ensam mamma söker samtidigt: GE MIG OSCAR!!!

Kommentarer
Postat av: eighteenkaratgold

jättesnyggt!

2009-10-17 @ 22:07:08
URL: http://eighteenkaratgold.blogg.se/
Postat av: Cape

Pälsen var riktigt snygg! :)

2009-10-18 @ 00:49:22
URL: http://capes.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Malin...skjortan skjortan skjortan.....är den gammal???? ny???? vill ha!!!! SOM jag letat....så nu måste jag ju veta om jag kan få tag på den......

du kan väl kika in å svara hos mig....eller skicka ett mess....eller maila....eller ringa....eller skicka ett vanligt brev....fast det tar nog för lång tid...men du.....vi bor väl på samma gata nu för tiden? ett liiiiiitet tag till.

bjuder du på fika nån kväll<?;)



kramar

2009-10-19 @ 14:31:10
URL: http://styleandlifebyleia.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0