21:41 LADY IN PINK




Igår hade jag på mig jeans från divided exclusive, skor i lack med kilklack weekday, cape i knallrosa från h&m trend, linne h&m divided och neverending halsduk h&m trend.

VI SITTER ALLA och skrattar till allt och lite till.. Sedan började vi snacka julklappar och pappa tycker att vi inte ska köpa några i år.. MAMMA går emot. Såklart vi ska! Jag önskade mig ett par acnejeans eller acne NÅGONTING, jag vill bara ha något i acne.. så får jag tillbaka av far:
"DU HAR JU FULLT AV AKNE PÅ HELA HAKAN!" och alla garvar..

Åh vad man känner sig älskad i denna familj.

Jag sitter och berättar alla bloggar och Oscar sitter och bedömmer kvinnornas utseende.. man kan säga så här att ingen har kommit upp till "snygghetsnivån" ännu, Natalie ligger i topp på söt. Japp, det var en uppdatering from my casa. Juste.. fick mess av mor idag att hon köpt svartatavelfärg att måla på väggen.. Så nu fixar papsen det inne i köket - det kommer bli grymt. Jag har köpt kritor att måla och skriva med! perfekt att skriva upp saker att komma ihåg! Jag har så påhittiga föräldrar. De är ju de bästa!

Pappa är även nöjd att han hittat ett familjepaket att åka till sthlm på. 198:- kostar det bara för tåg och fyra personer. Min pappa ler och ler. Han är nöjd.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0