21:58 DID YOU SLEEP ALONE?

Du heter: Malin Rönnquist
Smeknamn: mallanbrallan, typ jämt!
Låt som när du är ledsen sörjer till? grease - lightning (för att den får mig på bra humör igen!)
Vad tror folk om dig? Vad tror ni om mig? 
Stämmer det? Kanske, ibland brukar jag prata också..
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag skrattar med ögonen??!
Vad säger du för att imponera på någon? Hur fina de är, utåt och inåt!
Hur imponerar man på dig? Tar reda på allt jag tycker om och överraskar med något liknande? O ja. Materiella ting är ingenting värt i jämförelse med äkta kärlek.
Brukar du skratta för dig själv? MEN ATT JAG GÖÖÖR! Jag skrattar till och med när jag cyklar, vilket har gjort att jag fått kallsup av blåsten... hur man nu får det.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det var av en man. Private.
Var bor du? Centrala Uppsala
Trivs du där: Jag skulle inte byta bort min lägenhet för fyra miljoner... okej kanske då.
Äger du några Converse: Ett par svarta höga och ett par rosa låga.. vill dock ha ett par vita MEN det får bli till sommaren.. Varför är det så coolt att äga converse förresten?
Brukar du bli för full: Verkligen inte. Brukar jag någon gång sätta mig in i den situationen? Verkligen inte.
Är du allergisk i mot något: Jag är laktos.. räknas det?
Hur svarar du i mobilen: "brallan" eller "haaaaallåååååå" eller "Hej det är malin" eller "alltså vet du...!"
Antal timmar sömn inatt: Sex timmar.
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är kär
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: MÄTT!! haha, lyckades efter allt godis klämma i mig två mackor också.. sockret gjorde att man mådde illa.. Hualigen.
Vanligaste färg på dina kläder: rosa, gula, gröna... eh nej, SVARTA jämt. Eller hur fia?
Vad tycker du om fötter: Att de är bra att ha när man ska ta sig hit o dit
Vad saknar du: Kärlek
Hade du en bra kväll igår: Ja tack
Favoritdryck på morgonen: någon jucie? Hallon? Ja!
Rakar du benen: Det är kanske det värsta jag vet men när norrlandsskogen förflyttat sig till mina två ben brukar jag ta initiativet innan självaste skogshuggaren gör det.. typ.
När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent,, tyvärr.. måste bli bättre!
Är du blyg? Blyg?? Vad är det? haha..
Sysslar du med någon idrott: Jag har äntligen börjat gymma igen!! woho! Älskart! (och lagt på mig tre kg! älskar ännu mer!)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Eftersom jag själv varit med om det med egna erfarenheter finns det fortfarande hopp så JA.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Shoppa!! Spela hockey i nhl! Köra bil med en hand! Överraska en fin flicka! Tjäna pengar!
Är du nöjd med ditt liv: Absolut!
Är du bortskämd: Ibland kanske..?
Vad gör du i morgon: Börjar jobba klockan 11:45
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? En hel massa..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, verkligen! jag klagar inte!
Vad använder du för shampoo? Rosa elvital.. det finns inget bättre!!
Vad är det finaste du fått? En teddybjörn/nalle med ett stort rött hjärta, fick när jag var sexton på alla hjärtans dag, den betyder mycket fortfarande!
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Tyvärr..
Om fem månader: delas min vardag
Du samlar på: Skor?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: MAMMA! JOHANNA!
Gillar du golf: Nja, hela min familj spelar utom jag. Men visst, jag kan slå på ranschen, iofs tycker jag om all sport i rätt sammanhang.. skulle Ashton Kutcher ringa och fråga om jag skulle vilja springa maratonloppet med honom skulle jag vara där på nolltid.. inte direkt tacka nej.
Har du strumpor på dig nu: nejdu
Är det okej att gråta: Men givetvis!
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala lägenheten..
Bär du glasögon eller linser: Både och!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag tycker att charmen med kläder är att hitta sin egen stil till bra pris. Jag imponeras mer av en persons stil som den hittat för 200 och är EGEN istället för kopierat för 20000. Förstår du?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Tidigt. Jag jobbar ju!
Vill du gifta dig: Kanske..
Vill du ha barn: Kanske..
Är du bra på att laga mat: Nu ska vi inte överdriva...
Hur vig är du: Jag kan sitta och stå, men inte mer än så..
Är du musikalisk? Ja.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.. mumma!
Tror du på ett liv efter döden: JA!
Tycker du om sushi: NEJ!
Bor dina föräldrar tillsammans: JA!
Har du tandläkarskräck: JA!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: men JAAA!

Haha, snyggt slut mallan.. bara för att tillägga SÅKLART att jag vill gifta mig och ha barn. Det skulle vara mer fantastiskt än all karriär i världen.. !

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0