22:12 THE WAY YOU LOVE


Johanna och Isak är kärare än någonsin trots Uppsala-GBG.. yey!

THIS IS LOVE.
Kärlek kan se ut på olika sätt, en del känner kärlek till sina vänner och andra till den person de vill och tänker leva sitt liv med. Så underbart. Kärleken är för mig det vackraste som finns. Tanken av att få älska och att någon älskar en tillbaka har ingen gräns. Men jag har länge funderat ut vad egentligen kärleken betyder.. hur man kan likna den, vilken liknelse.. Idag på tåget kom jag på det. Tanken bara slog mig.

För exakt 7 år sedan var jag väldigt intresserad av en kille, han bodde i sthlm. Jag bodde såklart i övik och sträckan för att träffas var 56 mil. Yey! Typ. I alla fall stod jag, dagligen, framför spegeln och log, hälsade, log, sprang lite smått BARA för att se det framför mig. Det första mötet.. när man möts och träffas såsom man inte gjort på länge. Hur lycklig man ser ut att vara! Jag kanske låter som en riktig nörd men jag tror säkert att vi alla tänker på något konstigt vis vissa gånger, denna gång är det min tur. Där stod jag, tränade, fejkade och låtsades träffas.. Det såg helt okej ut.

Så idag, stod jag där och iakttog detta. Hur ett förälskat par bara sprang mot varandra, log, skrattade, hejade, "åh älskling"... Hur de möttes, hur deras liv igen förvandlades och att världen bara stod stilla. Det var ju de mot världen.

Jag vill också. Det här är kärlek mina vänner.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0