22:49 THE TIME IS IN YOUR HANDS


Det är inte alla som får ha en sådan här snygging i sitt hem, en driftig sådan också :) Här ringer hon en massa telsamtal medan jag provar kläder.. spännande..

Vi beblandade oss med alla andra uppsalabor ute i shoppingen..

Snygg kvinna letar snygga ting... Ögonen är större än rådjurens..

... sedan ett av de sjundrafemtiomessen om dagen :p vem kaaan det vara?

Jag är mitt uppe i en massa samtidgt och verkar helt sneeeed, till och med angående fötterna :P haha, jaja.

... och vid sjusnåret (efter kaffe och annat smaskigt!) hamnade vi på lovsångskonsert.. Härligt lugn.

... häftigt ljus (isaaaaak!)

.. och ibland kan inte ens jag hålla mig.. förlåt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0