00:17 THIS DAY I WILL REMEMBER


Det hela började strax innan 13 på arlanda.

... och jag hade laddat upp med rosa sköna ting...

... sedan hamnade jag i gbg. AH! Så mysigt. Gick på stan i min ensamhet.. i väntan på den andra hälften - JOHANNA!

Solen skeeeen så vackert.. och temperaturen var uppemot 20grader. Det gillas - jag som tog med mig vantar och halsduk..

Haft fruktansvärt problem i mina ögon idag.. men det är tydligen bara att bita ihop..

HÄR inne spenderades många minuter..

Jag försökte mig på att lägga undan kamerafodralet - gick sådär.. johanna var minsann beredd..

sådärja... jag hade på mig leggings från h&m, tee+kavaj+ryggsäck/väska ginatricot, boots (?) och halsband från h&m (fick TVÅ kommentarer om det idag.. höhö.. en från mannen i pressbyrån. HAHA.

Johanna står och tittar på lite bilder.. vi fick här tillfället att knäppa kort på en man som traskade förbi. Spännande :)


När jag är med denna kvinna känns det som om allting annat bleknar bort. På riktigt. Hon gör mig så otroligt glad. Vi skrattar. Vi har roligt. Vi drar skämt. Vi bara ÄR. Det är precis det vad vänskap är.. man ÄR!

Nu borde vi vara i sängen.. eh ja.

Kommentarer
Postat av: --

vad ´har hänt med jonas?

2009-09-19 @ 01:18:04
Postat av: MALIN

vi är inte tillsammans längre...

2009-09-19 @ 10:16:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0