07:20 SHE IS NOW 43


Inte alls hela familjen, Oscar saknas. Annars hade denna var fullkomlig.


Idag fyller världens bästa mamma - 43 år. Tänka sig. Hon börjar bli gammal på riktigt nu! haha, men jag har insett att för varje år hon blir äldre - blir jag också det. Tyvärr. Det roliga är att jag skulle egentligen ha kläckts ut på hennes dag MEN jag var lite för snabb - ville se världen! Dock tog jag 24 timmar på mig och jag var nog det värsta min mor gått igenom MEN när jag väl var ute - det bästa. Kanske :P hihi. Sedan kom två andra och POFF var jag inte i all uppmärksamhet längre..

Nog om förlossningshistorier... jag vill ju bara gratulera. GRATTIS GRATTIS GRATTIS MAMSEN. Paket kommer på posten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men gumman så gullig du är! Ja vips blev ni tre och det är inget fel med de!! Haha. Tack för dina gratulationer. Puss på dig!

2009-09-23 @ 08:41:40
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0