19:58 STRIPES ALL OVER



Jag hittade urgamla plagg att använda igår. Klänning, stickad, från h&m dam, skorna likaså! Råsköna med klackar - rågummisula (därav RÅsköna. humorn är på topp :P) och sedan jacka och väska från ginatricot..

HELT OKEJ VA? Man behöver inte alltid köpa det senaste, jag trivdes ypperligt bra i en skönt stickad tröja! Sådetså!

Nu ska jag titta på de två sista greekavsnitten! Har laddat upp med lösvikt och en hel massa naturgodis och kakor - imorgon rullar jag till jobbet! Har tänkt öka mitt BMI till 32 ikväll. Yesbox.

ps. Jag saknar isak & johanna! Kom heeem!
ps 2. sara du är så underbar - gjorde min dag idag på jobbet (:

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt :)

2009-09-27 @ 15:17:59
URL: http://justhoas.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0