22:04 BLACKPOT IN HAGA


Vissa är finare än andra..

.. spralligt..

.. åh så roligt. Vi skrattade iallafall.. Min fodralklänning kommer ifrån ginatricot och är ett av mina härliga fynd. Väldans bra.


Nu är det dags för mig att ta tag i denna dag. haha. har precis spelat in en sång på video.. smaskigt. Sedan ska jag slå igång en film - bara för att jag inte sett en på hundra år.. somliga kanske tänker att man ska sova vid denna tid - det har jag INTE tid med. Tyvärr.

OCH sedan vill jag bara tacka för alla goa och glada kommentarer, alla som uppskattar. Gud välsigne er. VERKLIGEN. Ni är underbara! Jag är så lycklig över att ha sådana fina läsare - ni växer och förökas..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad jag gillar ditt halsband!

2009-09-23 @ 18:52:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0