01:32 HOW TO CELEBRATE A 21 YEAROLDGIRL


Johanna och Malin påväg in till staden strax innan klockan 12 idag! Spårvagnar är grejen!

OCH min vackra prinsessa till kvinna :) SÅ FIN!

OCH Mitt hår försvann på köpet..

.. och medan johanna pratade i telefonen skaffade jag mig en vän. Kanske jordens finaste?

EN BUUUUSSS! Haha. Han underhöll mig.

En liten såkallad outfitbild utanför nordstan, leggings h&m trend, skor med klack (?), linne weekday, kavaj+väska från ginatricot..

Johanna visar glatt upp sina kläder.. vi var VÄLDIGT varmt klädda denna dag.. MEN svart är ju snyggt.

När Johanna hade synundersökning satt jag i vänterummet.. Satt och satt, låååg. Kanske det skönaste jag varit med om. Gratis massage i en halvtimme. På min födelsedag. Oh.

Sedan blev jag bjuden på mat och latte.. TACK ERIC!

ERIC tog sig ända från käraste uddevalla för att träffas och gratulera.. JAG VAR NÖJD! Så glad :)

JOHANNA sötaste i världen var hungrig MEN lyckades ändå få fram ett fantastiskt leende. Gillart!

Eric och jag

HAPPINESS!

Den här bilden är troligtvis den bästa bild som någonsin tagits. Haha. Sjukt men sant. Jag gillar den!

.. och när vi säger hejdå..

Jaaao..


TACK JOHANNA för en fantastiskt härlig kväll (OCH DAG!!!), mer om denna imorgon! NU Måste vi sova, ska upp till möte imorgon :) Yey. Sovsött.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0