20:44 MY SWEET HOME, WELCOME


Titta vad jag fick av mina föräldrar som födelsedagspresent? Gissa om jag blev glad? Skoja inte. Jag grät.

Sedan sydde mormor kuddar och gardiner, kuddarnas tyg är verkligen sjuukt snyggt. Mattan gillas också, dock kommer jag få dammsuga femtioåtta gånger i månaden, men det är tydligen sådant man får ta. Bordet är ungefär två äpplen högt MEN allt behöver inte vara funktionellt. Huvudsaken det är SNYGGT!

Som sagt, mormor fixade fina gardiner, dessa är i rosa sammet. Hur fina som helst! Sedan har jag en liten balkong också, som kan öppnas i två.

I hallen satte vi upp krokar som är böjbara. SÅ SNYGGT! Här är en vanlig träbräda under för att krokarna sattes fast. Fruktansvärt fint. Gillar att det är lite annorlunda i jämförelse med en helt vanlig hatthylla.

Och i köket är det också fint. Ljuset skiner in.. reklamen ligger framme (fruktansvärt fint? eh ja!), tog inte kort på bänken för att den är röd :P

NU SKA JAG GE VICKIS LITE TID :P haha.. Mys.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjuuuukt fint krypin du har.. Så glad för dig!

2009-09-10 @ 17:24:11
URL: http://makeaday.wordpress.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0