23:03 NI TOG MITT HJÄRTA

Emelie, jag, Vickan och Johanna nyårsafton 2009/2010

HUR ROLIG DAG? Mycket. Jobb, sedan träff med Johanna, vi gick till luthagen för sushi, åt, spydde nästan (jag brukar inte klaga men NEJ vad äckligt det var, så fruktansvärt gigantiskt makalöst äckligt, rå fisk, i min trut? NEJ TACK, sedan kom Frank och Josef hem till mig, vi fyra åkte för att köpa hem sjuttiofem kg godis, tryckte ner oss i min tvåsitssoffa och skrattade som galningar till SOMMAREN MED GÖRAN, efter någon timme intog Emelie hemmet och vi fem var samlade. De har precis lämnat mitt place och nu blir det sömn. Gissa om jag har kärlek i blodet nu? Om jag har.

SAKNAR DOCK VICTORIA - KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: viktoria:)

jag saknar dig med såå otroligt mycket! tack för allt förra veckan, och du, jag ska lära dig att äta sushi, det är det godaste som finns... man måste bara lära sig att äta det! love you mallan

2010-04-06 @ 09:39:00
Postat av: Emelie

ååå gumman, det var så mysigt, ring mig imorn, planer för Johanna? Jag har en!

2010-04-06 @ 23:23:44
URL: http://emelieselin.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0