HEMMAKVÄLL HOS SOFIA


Scones och födelsedagsfirande hemma hos fialotta (hörreni, hon gör jordens godaste chokladminttårta - ej på bild - och muffins med glasyr - ej på bild - OCH SCONES - se bild!)

Och sötnöten herself.. hon är MIN

POLISBILAR. Hallå, det körde precis förbi en polismc, i full fart, sedan två st polisbilar efter det, jag sprang ut på balkongen och mina grannar också (vad jag inte tänkte på var att jag inte var så värst påklädd.. anyway) alla blev så nyfikna och bara följde polisbilarna likt en tennisboll på en tennismatch - ni vet fram och tillbaka! GALET!

FIRANDE. Direkt efter jobbet gick vi tjejer på en AW och satte oss på en brygga vid ån mitt i stan. Efter det BJ sedan Framfickan. Gillar verkligen att vi kom in gratis! haha.

Kommentarer
Postat av: fideli

mysigt:)

2010-05-02 @ 15:37:22
URL: http://twoclosets.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0