MAKE UP YOUR MIND


BILD 1. Läppglans med smak av persika. Gott! (att äta! :P)
BILD 2. Bästa mascaran, med vibrator, förlänger och separerar fransarna! INGEN volym!
BILD 3. Läppglans, nyinkommet,  fruktansvärt dåligt. PLUS? Smak vattenmelon, kladdar EJ!
BILD 4. Foundation i mousseform, riktigt bra, håller länge, bra kladd! Yey!

SMINKTIPS. SOVGOTT. Jag vill ge lite sminktips och har valt dessa. Känns som om ALLA bara visar vad de "älskar" men jag vill inte vara som alla andra utan vill också visa vad jag egentligen INTE tycker om. Ni förstår! Ovan ser man recensionen. Har ni frågor? Fråga! Jag är hemma. Jag är trött. Jag vill sova. Vad gör du? TACK söta för alla kommentarer, imorgon ska det svaras på alla frågor! Tack alla för denna kväll också.

Kommentarer
Postat av: Linusfride

Good people of togo i was here ok.

2012-01-18 @ 13:49:43
URL: http://linusfride.blogpaint.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0