LOCKAR I HÅRET


Mamma hittade den här bilden från min student och jag tog självklart ner den hit! Haha, jag skulle vara brudnäbb och ville ha lockar i håret - sex år gammal!

GODMORGON! Jag ställde klockan på 07.11 för att vakna klockan 8.38. VA? Jag hade såklart stängt av den i sömnen men lika bra var väl det för jag behövde tydligen sömn. På tal om sömnen, jag drömde att jag var hunduppfödare. JAG? Bodde ute på landet och gick runt i overaller och mitt största mission på dagarna var att se till att alla skulle få mat. Vacker syn? Nja. Att jag sedan vaknade och slog huvudet i hyllan för att en HUND låg bredvid mig gjorde inte morgonen bättre, tur att det var mitt gosedjur. 

Vad söta ni är, det var så klart
HANNELI (eller jag hoppas verkligen att det var det så jag inte skämmer ut mig själv) i inlägget nedan. Bra där tjejer! Ni kan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken mysig bild :) Äsch sömn är oxå en del av livet :)

2010-08-23 @ 10:19:52
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: tina

söt bild :D

kolla gärna in min blogg

2010-08-23 @ 10:49:15
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0