LÖRDAG



Lite armband jag saknar som ligger hemma och skräpar.. haha.

DENNA AFTON. Jag tror, helt ärligt, att jag har varit med om mitt livs kväll, kanske till och med dag. WOW. Vi åt gott, körde radiobilar och hela mitt gäng åkte allting annat. Ni förstår, jag var den där stackars flickan som höll i väskorna DOCK inte förgäves. Ha, ni kan inte bara gissa vad jag varit med om MEN nöjd är jag gånger tusen!

Nu ligger vi på hotellrummet och käkar choklad. Helt okej. MER än okej. Hotellfrukosten börjar 7.30 imorgon och sträcker sig till 14. KLOCKAN TVÅ! Ha, i min familj har man ju nästintill ätit middag vid den tiden! Inte mig emot. Vårt största mission är nu att försöka hitta på lite matlådor för att ha lunch resterande av denna vecka. Kan bli knivigt!

Juste, när vi traskade hem från grönan och hit till stureplan kände jag mig som en ostbåge i en chipspåse. HALLå, platta dojjor, stickad tröja och leggings. De kvinnor vi passerade hade rakade ben, klackar lika höga som empire state building och korta kjolar. Malplacerad? Vadå?

och förresten, vi var med på tv:n ikväll.. Ska titta på klippet direkt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0