MINA FAVORITER


FEM I TOPP:
1. Sommaren med Göran. Den här filmen FÅR mitt hjärta att smälta om och om igen. Den är så typiskt svenska män på något sätt. Göran är min favorit! Han gör allt för kärleken!
2. Dear John. Filmen som väckte känslor rakt igenom. Gråten kom hela tiden och den gick inte att stoppa. Den tar faktiskt The notebook med en klackspark.
3. Sex and the city the movie (BÅDA filmerna). De är bara för bra för att vara sant. Jag gillar mode, människorna och allt rakt igenom.
4. Valentine's day (ovan). En riktig feelgood film där man får följa X antal par under självaste alla hjärtans dag. Den visar kärlek storslaget och hur det faktiskt går till i staterna under denna dag.
5. Twilight (båda!). Jag såg dessa två filmer för första gången någonsin i torsdags och jag blev helt överraskad. Varför har jag inte sett de tidigare? Varför kan man inte bestämma sig om vilken man som är bäst? JAG VILL SE TREAN TACK!

HAR NI NÅGRA FAVORITFILMER? HJÄLP MIG MED NYA TACK!?

Dagen har jag spenderat med att ha Johanna och Josua här, vi lagade mat sedan skjutsades Johanna till sitt jobb och Josua och jag gick på stan där det shoppades hejvilt. HÄRLIGA TIDER! Nu känner jag mig genast på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg valentines day häromdagen. riktigt mysig =)

2010-08-07 @ 17:13:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Om du gillar Dear John, kommer du älska Remember me!! :)

2010-08-07 @ 19:47:17
URL: http://rnm.blogg.se/
Postat av: Stina

The last song, A walk to remember, The holiday i tjej-drama-kärleks genren :)



Inglorious basterds, Green mile & Miracle at st Anna är några andra favoriter :)

2010-08-09 @ 01:16:45
URL: http://happyt.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0