STACKARS LILLA MIG!



Inne på topshop föll jag i rulltrappan, yes, jag stöp en gång till (stupa, snubbla you name it). Direkt när jag skulle kliva på och åka iväg rasade hela jag och armbågen slog i, ser ni? Det gör så kolossalt ont. Såklart höll jag i min iphone i andra handen och tog emot med den (smart drag?). Hela skalet gick sönder MEN mobilen klarade sig utan en skråma (tack gud!). Det värsta med att falla i rulltrappor är ju det att man inte har alltför lång tid på sig att ta sig upp igen! haha. Det gick undan och jag hann upp, dock stapplade jag mig fram en timme efteråt...

MED DET VILL JAG BARA SÄGA GODMORGON! haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

AJ! Ser inte skönt ut nej, go morron :)

2010-08-26 @ 10:46:17
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Helena

åh tusan vad det där såg ut att göra ont :S

tur dock att mobilen höll! Puh :)

2010-08-26 @ 11:08:15
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0