JAG SER UT SOM TOMTEMOR


Just nu myser jag runt i mitt nya velourset från H&M för 149:- perfekt en dag som denna.

Det känns att det är jul. Jag har knappt loggat in på datorn frånsett att ha beställt ett nytt bankomatkort (halleluja! det var på tiden, cyklade ju över det i höstas - fastnade mellan ekrarna påväg hem från gymmet, och sedan dess har det inte riktigt fungerat som det ska, man kan likna kortet med puckelpisten i åre). MEN NU sitter jag här för en liten stund, fick en dvdfilm i julklapp av mor och far - förstår fortfarande inte, jag menar det står ROMANTIK i min skalle och jag har troligtvis sett 99% av alla sådana genre i filmer men ändå lyckas min mamma köpa en rulle jag aldrig sett. Strongt. Jag kommer såklart visa bilder på mina klappar lite senare.

Idag har vi börjat dagen med att åka till kyrkan, jag + mina päron, och träffat alla goa och glada människor. Jag gillar kyrkan extremt speciellt mycket vid juletider då alla samlas och sjunger jullåtar. Det är helt annorlunda att gå till en kyrka som man är uppvuxen i.. det är.. mysigt, nostalgiskt och fridfullt. Efter en timme var det slut och då åkte vi hem till ett par och fikade sju sorters kakor, så fantastiskt gott med hembakta grejer som man annars aldrig stoppar i truten. Tummen upp. Nu har vi precis käkat mat, film vankas och sedan bär det iväg hem till bekanta (vad skriver man egentligen?!). Imorgon lämnar jag denna vackra stad. Och jag hoppas få en puss också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så mysig den ser ut !

2010-12-26 @ 16:20:12
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: emilia

vilket kap! HM nästa :D

2010-12-26 @ 17:32:36
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Denise - personlig modeblogg

149kr kostar väl inte hela? :P är väl styckpris

2010-12-26 @ 21:54:32
URL: http://danajs.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0