07:25 NOSTALGI


Titta vilken söt bild jag hittade.. :) haha min lillebror skulle minsann ha julfirande i skolan och jag var.. tror jag.. 18 år? Håret gick inte ens till axlarna.

Vi fortsätter i samma spår.. detta var.. 2006? Mitt hår hade gått sönder i turkiet så att min käre vän F fick hjälpa mig. Han gjorde det så gärna.

År 2007 var det VM i åre och jag hade bruna linser och brunt hår.

Kommer dock inte riktigt ihåg vilket år detta var men lär vart ungefär samtidigt. Precis spelat fotboll med mina bröder och den givna "david beckham" tröjan satt på kroppen.

År 2006. Jag var fullt laddad för att åka vattenskidor, dessvärre var INTE mina ben det så allting blev blahaaa..
Året var 2004, jag och min mor i utlandet. Mysigt och god mat!

I början av 2008, jag och johanna var påväg i tåget.

Bääästa Johanna brun och fin år 2008 i utlandet

Jag och min otroligt vackra kusin var också utomlands. År 2006.

Sötaste Hanna och jag nyårsafton 07/08

För gammal för att komma ihåg, det enda jag vet är att jag hade löshår.

Vi igen då..
NEJ MEN HÖRRNI, vad roligt det är att titta på gamla bilder :) Haha, sitter här och drömmer mig bort. -5,5 grader står det nu på termometern, tv:n är på högsta volym och jag försöker mig på att hitta några kläder. Snart jobb!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0