07:57 JAG GILLAR LÖRDAGAR



ALLTID lika charmerande att ta bilder underifrån, känns som om man får trettiosju dubbelhakor, finnar över hela facet och ett allmänt feeeel ansiktsuttryck MEN (låter som Tony i let's dance! haha!) den bjuder jag på idag. Och juste, vågen visade 2kg PLUS. JA TACK! Träningen ger resultat, några kg till så är jag tillbaka till mitt rätta jag (:
NU blir det jobb, och jag är väääldigt nöjd över mina kläder idag, om jag får vara ärlig? Gillar mitt skärp i midjan som jag hittade. Köptes förra året från h&m trend. Bilder kommer! GODMORGON VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

JAAAAAA! JAG VILL och jag sko boka:) eller ja...jag ska kika kalendern först (som att jag har en sån;)



Nu tycker jag att du ska lägga upp två stora feta länkar till mig och Johanna och sen gå in å göra undersökningen hos mig så att du kan vinna 5000kr att shoppa för på ditt jobb...haha (ja h&m då alltså) och samtidigt ge mig några kronor:) girig? Näääääe fattig mamma:)



Kramar

2010-02-13 @ 11:28:57
URL: http://styleandlifebyleia.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0