08:59 TACK MEN NEJ TACK

"Vad har du tyckt om.... ?" 
"Ja, men jag älskar ju den"
"Du har ju faktiskt en kundrabatt på... "
"TACK, men NEJ tack"
"Okej, då är du uppsagd!"
"Tack tack, ha en trevlig dag!"
Jag vet hur en säljare fungerar. Försök inte med mig.
Annars har ju min morgon börjat förträffligt bra, pannkakorna gick sönder en efter en, åt istället upp ett kexpaket och är inne på nästa. BRA MALIN. Jättebra. JÄTTEBRA att börja med kex en onsdagsmorgon som denna. OCH just det, mitt internet har blivit segt igen, vilket datum är det? 10? Ja men då är det bara 20 dagar kvar i SEGT tempo. HURRA.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va? Har du fått sparken?

2010-02-10 @ 09:08:54
URL: http://camillassommar.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0