11:09 ONSDAG

IDAG har jag åstadkommit:
- Vaknade runt 7 (ja, jag ställde klockan TROTS semester!)
- Gick upp och gjorde frulle
- Åt Yoghurt, nötter och banan
- Tittade på tv/bloggade/läste bloggar
- Gick till gymmet runt halv nio
- Gymmade en timme
- Hem och duscha
- Tvättid började tio
- Mamma hann ringa och säga att hon varit hos tandläkaren. Stackars mor.
- Tryckte in två maskiner
- Började diska
- Började att skrubba alla köksskåp, putsa och dona
- Började med att dammsuga
- Gick ner igen för att byta maskiner och hänga halva tvätten
- Upp för att sätta igång kaffe och blogga
- HÄR sitter jag nu. Klockan är några minuter över åtta.
Såja, nu ska jag fortsätta med allt jag har planerat denna dag. Puuh. Ska även hinna med att hämta faster klockan fyra för att sedan få låna hennes bil. Yey.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0