11:42 ROSA KLÄNNING MED STORT R


Den här rosa klänningen är det första jag ska ta på mig när jag kommit hem imorgon. SAKNAR DEN! Tänk att man kan bli så förälskad i ett plagg. Jag menar, här uppe har jag gått runt i träningsbyxor och ett linne från h&m ungefär jämt. Mamsen ringde precis och frågade om jag klätt på mig linnet idag. Det förklarar troligtvis en hel del!

NU ska vi åka iväg in mot stan (övik) och sedan hem till farmor efter det hem till mormor och morfar (mormor har stickat varsinn OS-mössa till oss två, edvin har redan fått en) och sedan hämta edvin i skolan, mor på jobbet.. efter det handla PUUH, andas? Njae.

PS. jag MÅSTE komma ihåg att köpa linser! påminn mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

glöm inte att köpa linseeer!

2010-02-24 @ 20:07:07
URL: http://lisarosth.blogg.se/
Postat av: Nathy DeMecho

Satan vad snygg den var!

2010-02-24 @ 21:55:52
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0