12:26 BLOGG.SE


Tusen tack till första sidan och varmt välkomna alla nya läsare ;)

Sådärja, nu är jag hemma igen! Flygningen gick riktigt bra, ingen blåst alls faktiskt och vi blev bjudna på muffins. HUR GOTT? Sedan hittade jag en aftonbladet på första sätet och tog den med mig till min plats där jag sedan läste ALLA artiklar om guldet igår. Fantastiskt roligt! Resan gick snabbare än väntat och när jag hade en artikel kvar var det tio minuter kvar till landning. Gillas.

Nu har jag varit hemma sedan klockan tolv och bara gått runt runt för att se om jag känner igen mig. Det gör jag faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: fideli

jag är ny läsare och tycker om din blogg:)

2010-02-25 @ 16:55:58
URL: http://twoclosets.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0