15:30 JAG... ÄR... SJUK!


Skrev ju igår om självaste magontet.
Well, det visade sig vara värre än det (neej, inte en kvinnas värk en gång i månaden!) Jag har åkt på.. barabambambambaaa vinterkräksjukan. Ja. Igår spydde jag TOLV gånger. Har aldrig i hela mitt liv spytt såå många ggr på varandra, brukar oftast vara en eller två gånger. Mellan varje toalettbesök sov jag så man kan säga att jag sovit 24h. Febern sköt i höjden och min huvudvärk är värre än någonsin.. så att jag ber som ursäkt för dåligt bloggande.. har inte ens orkat byta kanal på tv:n. Hela min kropp har fallit ihop och mina revben, höftben ALLT är framme. Klär mig i säckiga kläder för att dölja.. Annars är det fint vetni. Det värsta är att mamma är så långt bort, har ringt henne flera gånger och frågat vad jag får äta, hur jag ska.. blabla. Nu har jag tryckt i mig kalkonskivor. Livet går vidare!

det kanske var lite för mycket information, men kände att jag behövde skriva av mig all smärta. Ligger i soffan och varvar med sängen, tittar på alla filmer jag har och saknar mitt jobb. JAG VILL JOBBA!

Kommentarer
Postat av: lisa

OMG du vill jobba!? ta en extra sjukdag så du vet att du är utvilad och redo! det är himla viktigt faktiskt! 24 friska timmar i hemmet annars smittar du både arbetskamrater och kunder!

2010-02-04 @ 17:31:05
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men lilla gumman... Du är ju aldrig sjuk!!! Stor stor KRYAPÅDIG-KRAM!!!!!!

2010-02-04 @ 18:24:57
Postat av: Jennilie

Jag och min mamma tycker inte det finns någon webbutik som säljer snygga kläder till ett rimligt pris, vi planerar därför att starta en sådan inom en snar framtid.



På min blogg visar vi exempel på plagg vi kanske kommer sälja och vi vore väldigt tacksam om du kunde klicka dig in där och säga vad du tycker om kläderna och priserna. Länk till inlägget: http://dayswithjen.blogg.se/2010/february/utkast-feb-4-2010.html#comment



Tack på förhand.

Kram Jennilie

2010-02-04 @ 21:31:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: ...by Mary

Stackare! Vinterkräkis är verkligen ingen hit, jag hade det förra vintern. Nu har jag bara lyckats dra på mig en förkylning :)

Krya på dig!

2010-02-04 @ 22:12:02
URL: http://dailybymary.blogg.se/
Postat av: Emma

Läste att VKS kan smitta i en vecka efter utbrottet så vill du skona andra så håller du dig hemma. Krya på dig din stackare. VKS skulle jag inte ens önska min värsta fiende!

2010-02-05 @ 12:59:54
URL: http://brodallena.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0