16:31 BOKREA

Sill och strömmingSill och strömming
Gick ner på stan i någon timme idag och förvånades över hur mycket människor det kan rymmas på några gator, sedan insåg jag att det var LÖN idag. Trevligt. I alla fall råkade jag hamna vid bokrean och gick runt och letade en massa härliga böcker. Fastnade EXAKT vid denna bok ovan. Den låg vid MODE och jag tyckte att det var så ruggigt konstigt att en fisk var med i allt.. Men tänkte inte mer på det utan tog denna bok till kassan och precis när jag skulle betala såg jag det. Det stod inte "STIL".. det stod ju "SILL". HAHA! Tack goda tider för att jag inte gick och köpte en sillbok. Sill är ju det värsta jag vet. Eller en bra present till pappas födelsedag (som är i juni!") haha. Är vi förvånade? Mamma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du är för härlig! :) Fick mig ett gott skratt där!

2010-02-25 @ 17:57:34
Postat av: mamma

Inte ett dugg men jag måste säga att jag undrade vad du hittat på när jag såg en sillbok!!! =)

2010-02-25 @ 21:18:33
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0