17:07 SNÖKALABALIK

Men hallådär, får jag lov att presentera jordens mest snötäckta huvudstad? Helt seriöst, vilken snö. Har varit ute och shoppat HELA DAGEN utan min mor, stackars liten - hon har legat i soffan sedan jag gick hemifrån. Tagit två alvedon och en ipren var tredje timme i snart tre dygn, det sätter sig på kroppen. Ingen sömn inatt med. Mamma då. Så jag står för resterande typ som att få äta upp all mat vi köpt. Medan min mor gått ner tre kg denna vecka har jag fått gå upp dem. Man vill väl inte kasta sakerna eller hur? Så jag fick lätt i mig en heeel kladdkaka igår medan mamsen låg och drack blåbärssoppa. Buhu.

Iallafall måste jag säga att det var såå otroligt mycket människor på stan att till och med jag, som är världsvan i shopping, blev trött på mindre än en timme. Ville bara därifrån. DOCK höll jag mig och fick med mig en massa påsar hem. Jag är så otroligt nöjd. Tänkte ta lite bilder och visa er?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0