17:22 STOCKHOLM

Bilden är ifrån kära huvudstaden (de enda bilderna jag tog där! haha) sådär var jag alltid klädd med tights, skjorta och cardigan.. sverige är KALLT nu! Vill även tillägga att i min nästa lägenhet ska jag verkligen ha två stora fönstren och sedan så man kan sitta och läsa en bra bok i de båda. Ni förstår, kuddar och sådär.. jaja.

Denna dag har jag och Oscar varit på stan, shoppat, åkt till farmor och hämta fika, åkt till onoff, hem till mormor och morfar, hämta morsan, åkt och handlat och NU ska vi käka middag. GOTT! Potatisgratäng med kött. Det är grejer det mina damer och herrar!

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Fina söta du!!!!!:) visst var det väl nästa torsdag vi bokade va????...haha....maja i ett nötskal.



och du....jag MÅSTE verkligen hitta en bra frisör i uppsala....eller ja en bättre än bäst frisör i Uppsala....ska kapa av dom stackars risiga stråna:) Vet du någon?????? Annars får du nog tvinga dina läsare att tipsa mig.....mina har ju noll koll i uppsala tyvärr....grr........



kramar och du....NJUUUUUUUt

2010-02-24 @ 20:37:47
URL: http://styleandlifebyleia.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0