17:57 BLOMMIGA TING




Skor/H&M divided
Byxa/H&M trend (the garden collection.,..?)
Tröja/H&M divided
(och sedan adderades en hel massa smycken också.. tror jag, var nämligen i lördags!)


FÖRLÅT för att det kommer en massa olika outfits nu MEN jag har en massa på lager och ligger flera dagar efter - det är inte lätt det där med att vara bloggerska. Puuh. Har precis tryckt i mig en massa mat och nu ska jag iväg till gymmet - om jag orkar kliva upp från stolen förstås. Och juste, jag älskar mina nya skor. De är otroligt fruktansvärt hårda MEN det går faktiskt till sig.

btw. när jag hade detta på mig i lördags kom det fram en kund som sa:
"Ursäkta, jag måste bara säga att du har så fantastiskt fina byxor. att du vågar..!"
"Haha, åh man får tacka så väldigt mycket!"
"Ja, jag har en långkjol hemma, från sjuttiotalet i nästintill exakt samma tyg.."
"MEN VA? Varför använder du den inte?"
"Nej nej, jag kommer inte i den.. alldeles för liten!"
"Ååhh.. men ge den till mig?"
"Ja, jag tror faktiskt att jag måste göra det! Nästa gång ska jag komma ihåg!"

LÅNGKJOL och blommigt mönster, kan det bli bättre? Tänk om jag kan få den? Skulle vara en utmaning att bära upp! WOW. Ibland gäller det att våga, kääära människor.

Kommentarer
Postat av: Roger

Väldigt fin, både i utseende och klädsel :)

2011-10-23 @ 18:58:03
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0