19:32 DAGENS

Vilken fantastisk dag. Vi gick ut på stan och gjorde en massa affärer och en hel del inköp. Är dock missnöjd med ett par byxor, satt inte alls ens i närheten som jag hade velat så att de åker tillbaka. MEN två nya korsett/bodys och jag är N Ö J D. Mor köpte en kavaj och leggings och en tröja och en klänning och en tröja till och en... tröja till OCH en skjorta. Inte illa pinkat. Man skulle kunna tro att dagens höjdpunkt var shoppingen, eller kanske den absolut fantastiskt goda maten vi åt på en restaurang..
... men nej. Mitt i stadsrundan tittade jag upp och in i en butik. Eh, nej, jag måste sett i syne tänkte jag och gick lite långsammare DOCK tittade jag hela tiden. Jao. Det är sant och möjligt. Det var Stefan från PH och jag, som vet exakt vem alla kändisar i hela universum är (känns det som!), gick in i butiken. Javisst, bara herrkläder men vadå, jag letade ju till min bror? Så tog jag upp mobilen och låtsades prata, ni vet, sådär som vi tjejer gör vääldigt ofta för att se upptagna ut. Att denne man ens tittade mot mitt håll gjorde mig knäsvag. VET NI hur fina män blir i jeansskjortor? Eller måste jag skriva tjugofem inlägg för att bevisa? Weell, jag tänkte gå fram och prata men sedan slog det mig, vad i hela fridens dagar ska vi ha att prata om? Det sjunde avsnittet? Åh nej.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0