19:37 ALTERNATIV 1


Jag har nu fått en idé. Det verkar hända så mycket på let's dance ändå att jag håller alla mina fyrahundranittinio tummar på att Molly ska vara otrogen (ja, jag vet att otrohet är det värsta som finns MEN en liten puss med sin kavaljer kan väl inte skada mer än att det tar slut? och vad händer då? MALIN kommer med en öppen famn. HURRA!
Nu ska jag sluta ösa på med bilder på en minderårig karl (eller hur gammal är han egentligen?) och inse att det aldrig kommer bli vi. Jag har ändå fått en massa glad kärlek idag... spännande va?

GLAD <3 dag på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Eric är snygg ;D

2010-02-14 @ 21:46:39
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Malin. En liten fråga, Blusen du har på dig, Visst kommer den från HM? Har letat och letat men hittar den inte i butiken eller på hemsidan. Vet du om det kommer in fler utav dom? MVH

2010-02-15 @ 11:33:56
Postat av: Elin

Han är 19. Till och med jag tycker det känns litet trots att jag fyllde 20 i höstas. HAHA! Jag blev väl vuxen fort...

2010-02-16 @ 18:35:37
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0