20:31 DET-VÄRSTA-JAG-VET-LISTAN!


Min bästa vän Johanna har gått och blivit brunett och jag älskar det (kanske har skrivit detta redan?) iallafall får det mig att tänka tillbaka på min tid som brunhårig. Yey!.

1. Myror (ja, inte ens spindlar skrämmer mig lika mycket som myror... Johanna vet, sedan i cypern! haha, vi var ockuperade av dessa hemska djur. Fy fy!)
2. Blöta pappershanddukar, ja, de luktar äckligt, de är äckliga, de är blöta. Ingenting positivt för fem öre
3. Mat i slasken, jag säger som jag alltid gör: VARFÖR inte bara ta bort det när man ändå diskar?
4. Ostädade toaletter, de ska vara RENA, och ska städas MINST en gång i veckan (detta har jag fått från min mor, som i sin tur fått det från sin mor osv. Det värsta är att komma hem till någon som har smuts i handfat, toalett och allt annat...)
5. Människor som går långsamt, ni vet när man ska springa på lunchen och skynda sig så får man en söndagsgående man som fått listan av sin fru på vad som ska införskaffas. Han tror alltså att han all tid i världen. Yeah right.
6. Fortsätter på samma spår - människor som INTE drar sitt kort i mataffärer INNAN kassörskan slagit in allt OCH människor som drar sina kort där det inte går att dra innan kassörskan slagit in allt.

Jaja, denna lista känns såå deprimerande att jag inte orkar fortsätta. Håller ni med? vad kan tilläggas? :)

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Haha kul inlägg...har också väldigt svårt med folk som går i snigeltakt då man har bråttom, vilket är typ jämt =)



www.alexandrastyle.se

2010-02-12 @ 22:48:05
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Qb

hehe okej

2010-02-12 @ 23:02:33
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så hemskt mycket sötis för gratulationen =)

Har du en bra kväll?

2010-02-12 @ 23:08:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack! Men åh, älskar sådana här listor. Får mig alltid ett gott skratt. :)

2010-02-12 @ 23:54:47
URL: http://karinbylund.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0