21:00 THE-MAKE-UP


TIPS: Jag vill tipsa er alla om den bästa mascaran någonsin. Jag använder den dagligen. Det första steget (vita sidan) gör fransarna längre och det andra steget (röda sidan) fyller ut och ger volym. En fantastiskt prisvärd mascara. OCH man behöver inte använda makeupremover för att få bort sminket. Yey. Bara vanligt vatten.

PRIS: 175:-

BUTIK: H&M, Kicks, Åhlens... you name it.

(jag skriver ALDRIG om smink MEN med tanke på att jag nu jobbar på den avdelningen (och trend!) känns det mer än rätt. Jag älskar det! Därför kommer ni kanske få se mer tips och liknande inom den sminkande historian.)


Kommentarer
Postat av: Lollo

bra tips!

2010-02-02 @ 21:28:30
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0