21:39 DUBBELT UPP



HEJ VACKRA VÄSKOR. Insåg att jag inte har en endaste vettig sak på denna vägg och poff. NU har jag det. Dubbelt upp. Två stycken väskor får hänga på två krokar som faktiskt redan satt där. Perfekt! Vissa kan tycka att väskor är till för att hängas på en axel MEN vi andra ser möjligheter istället för... jao, vad heter det egentligen? haha.

Sitter och tittar på 13 snart 30. Första gången jag såg den var när jag och min kära mor hyrde filmen för sisådär 10 år sedan.. eller hur gammal är den egentligen? haha.

Kommentarer
Postat av: P

vilket kap! Det är precis en sådan jag är ute efter. du kanske vet vart det finns en liknande? :)

2010-02-01 @ 22:19:03
URL: http://songsaad.webblogg.se/
Postat av: mamma

fint gumman...fint!!! =)

2010-02-02 @ 07:46:12
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0