21:59 TRYCK PÅ KAGGEN



Leggings i lack/Ginatricot
Skor/Monki
Linne/Weekday
Spets/H&M trend
Med rostade mackor, ett stort glas oboy och smulor på hela mig sitter jag nu och tittar på en film. Dagen har varit underbar (ja, jag skriver inte bara att mina dagar är underbara bara för att UTAN FÖR att de faktiskt är det!). Jag har ju till och med fått träna.. JAAAAAAAA! Det gick sådär, är inte riktigt min grej när man inte får ge hundra procent MEN bättre lite åt gången och att kroppen får återhämta sig. Mamma, låter det inte klokt? TACK!
Film var det ja. Har ni det bra idag? Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

skitsnygg outfit!

2010-02-10 @ 07:12:29
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0